2019 Annual Report

Family Forward’s first-ever Annual Report is a compilation of our collective victories over the last ten years.

Since the organization was founded in 2009, we’ve organized mothers and other caregivers to build power, change laws, and begin changing the system. Thanks to you, we’ve fought for families across the state — and won. And, we’ve been a model for what is possible in the rest of the country.

Paid sick time, raising the statewide minimum wage, and passing the country’s most inclusive paid family and medical leave law are just a few highlights from our decade of wins together.

We hope you’ll read through our 2019 Annual Report and be proud of what you’ve helped accomplish!

Download the Annual Report here.

El primer Informe Anual de Family Forward es una recopilación de nuestras victorias colectivas en los últimos diez años.

Desde la fundación de esta organización en 2009, hemos organizado a las madres y a otras personas encargadas del cuidado para desarrollar el poder, cambiar las leyes y comenzar a cambiar el sistema. Gracias a ti, hemos luchado por las familias en todo el estado y hemos ganado. Y hemos sido un modelo de lo que es posible en el resto del país.

El tiempo de enfermedad remunerado, el aumento del salario mínimo en todo el estado y la aprobación de la ley de licencia médica y familiar pagada más inclusiva del país son solo algunos de los aspectos más destacados de nuestra década de victorias juntos.

Esperamos que lea nuestro Informe Anual 2019 y se sienta orgulloso de lo que ha ayudado a lograr.

Haga clic aquí para obtener una versión del informe en español.